night workout

 
 
/ me today /
 
 
Min träning går bra, kosten går mindre bra. Jag har mitt schema som jag går efter som min PT Linn har gett mig, men jag är så fruktansvärt trött på lax just nu och kycklingen blir bara torr och äcklig. Har en dålig matvecka helt enkelt, fastän jag inte äter skärp. Men, det tar sig. Min svärmors bröllop är om 13 dagar. Fram tills dess ska jag träna på som vanligt och försöka få i mig den maten jag ska äta. Går det inte så går det inte. Efter bröllopet går jag all in. Om ett år så jag ska ha gått ner mina 30 kg och en sak är säker - jag kommer att fixa det. Blod, svett och tårar är något jag ser framemot. No doubt. 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Lovisa :

Du är duktig som försöker? Ha tålamod när det går långsamt. Tips på att få kyckling mindre torr är att köpa innerfileer eller använda termometer så de inte blir stekta för länge... Fläskfilé grillad rostbiff, tonfisk osv finns ju också :) ring om du vill ha tips.

Svar: Ja, jag försöker.. Men ibland är det inte lätt! Får nog luska ut något annat att göra emellanåt så man inte tröttnar :) det ska jag! kram
i huvudet på thåström

Kommentera här: