mitt allt



Trött som ett mähä satte jag mig på tåget till Halmstad. Catalina hämtade upp mig, välkomnades av kramar av min saknade Zeldis. Myste lite, gosade lite, busade lite. Tog sönder mammas simkort så det blev en tur på stan för att jaga ett nytt. Lite mat i magen och sedan var det dags att åka hem till farmor&farfar ❤️ 

vill så gärna börja rids igen, så jag och farmor bestämde oss för att nästa gång jag är nere så ska jag med till stallet för att se om jag klarar av de, att allergin inte tar över (håller tummarna). Lite gos med valpen blev det också och sedan var det dags för inflyttningsfest och middag hos mammas kollega. Nu har jag precis kommit innanför dörren och jag ska pussa på Zelda lite till, sedan är det dags för Frank Wagner. En bättre lördag helt enkelt. 

Kommentera här: