När ångesten kryper fram



Kvällens middag blev 3dl pytt och 2 stekta ägg med rödbetor. Enkelt, lätt och dugligt. Skulle egentligen tränat idag men har haft sådana problem med magen hela dagen att jag knappt kan gå någonstans innan magen får igång. Fick stanna fem ggr på hemvägen för att den bubblade och höll på, var helt slut när jag kom hem från jobbet. 😓

Ville inte riskera att behöva springa till toan var femte minut på gymmet bland massa andra människor.. Så nu ligger jag nerbäddad och dödstrött, kör extra hårt imorgon istället. Haft lite ångest då det är vägningsdags imorgon, men det är bara att göra. Jag vet att jag har presterat bra hela väggen, både med träning, mat och intag av vatten. Klart de måste gå! 😅

Får ni också ångest dagen innan vägning om man inte känner att man presterat sitt bästa dagen innan? 

Kommentera här: