Graviditetsbesvär

Hej!

• Dagens humör - jätteglad
• Dagens halsbränna - överjävlig
• Dagens foglossning - som bortblåst
• Dagens tankar - positiva
• Dagens mående - jättetrött

Är det inte märkligt vad kroppen kan göra med en? Under de senaste tre veckorna har jag haft känning i fogarna och det känns som att höften ska hoppa ur led när som helst. Humöret har varit svajigt, halsbrännan har varit outhärdlig och tankarna negativa.

Men så idag, vaknar jag upp (dock efter en helvetes-natt) och känner inte av någon foglossning överhuvudtaget. Jag är jätteglad, jag kan gå utan att halta eller använda krycka (!). Dock spelar halsbrännan mig ett spratt och inget, verkligen inget, som jag har provat hjälper. Jag dricker inte kaffe, äter/dricker inte starka eller sura saker, men känns ändå som att någon sätter eld i munnen på mig och den elden går inte att släcka..

Någon annan som har/hade graviditetsbesvär och som plötsligt försvann huxflux eller inte slutade förens bebis kom ut?

Kommentera här: