Orkeslös

Godkväll!

Idag stod hockey på schemat efter jobbet med Daniel. Min första hockeymatch på 20 år och jag förstår nu varför jag inte går på det så ofta - så tråkigt. Jag försökte verkligen engagera mig under matchen och målrikt blev det, 4-0 när Period 2 var igång. Men där någonstans började mina ögon stängas och jag somnade. Japp, ni läste rätt. Jag somnade. Vet inte om det är att jag är gravid och har brist på järn eller om det är för att hockeyn var tråkig. Men när andra perioden var slut fick jag använda mina puppy-eye för att stackars Daniel skulle gå med på att köra hem.

Jag är en fotbollstjej och har alltid varit, hockey var antagligen inget för mig. ;)

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas att jag är piggare imorgon, måste sköta min medicin som jag glömmer att ta då och då. Och imorgon kväll efter jobbet väntar 90 minuters gravidmassage, efterlängtat! Men mer om det i ett annat inlägg :)

Natti!

Kommentera här: