say hi to my best friend

 
Eftersom att jag har ett stativ så ville jag gärna införskaffa mig en fjärrutlösare också och då jag bara är ute efter att ta porträttbilder eller liknande utan att behöva stå 10 cm ifrån för att kunna ta fotot, så behövdes inget dyrt. Hade kikat runt på en som heter Andersson fjärrutlösare till Nikon på Siba för 149:-. Kommer dit, är lite stressad, börjar jobbet om en kvart och all personal är upptagen. Tiden tickar och jag har inte tid att vänta, men äntligen slits en av killarna loss från en kund och tar tag i mig. Vi kikade på den och den verkade väldigt bra. Vad fick jag betala? 16 kronor. Han småskrattade lite när han sa summan och jag frågade han gång på gång om han inte slagit in fel. Jag vet fortfarande inte varför den kostade 16 kronor, men bra är den och nöjd är jag!

Kommentera här: