some how I always end up here

 
 
 
 
 
 
 
 
 
// pics from a good day couple of weeks ago //
 
 
Ibland tar det några timmar efter varje inlägg, ibland går det några veckor.. Men jag har varit sjuk, eller rättare sagt - jag är sjuk. Och jag jobbar och stånkar runt. Min träning går det inget vidare med för tillfället då jag inte får belasta kroppen för hårt. Min fotled har väldigt ont och mitt huvud ska vi inte prata om. Men ja, det går väl över. Någongång. Bilder från ovan är en av flera trevliga och mysiga kvällar som har spenderats denna sommaren. Med min andra halva, med min familj och med mina fina vänner. Dock är jag lika vit som ett spöke just nu. Jag har jobbat konstant i flera veckor, just dom veckorna solen har stått på som mest. Har inte ens badat i havet i år. Eller ännu värre, jag har inte ens besökt en badstrand. Men det kommer!

Kommentera här: