fitness24seven

 
 

Jag skaffar ett gymkort, jag gymmar en månad, jag skadar mig och får gymförBud i 6 månader, börjar lite lätt igen, skadar mig igen och får utskällning från sjukgymnasten and it keeps going... 
 
Men nu känner jag att min vardagliga PW inte räcker till. Jag måste röra på mig mer, känna att jag svettas, kämpar, får synliga resultat utan den där jävla vågen. (Den kommer att användas, men jag vill göra måttbandet till min bästa vän). Så idag signade jag upp mig på fitness24seven
 
Jag kommer inte att träna 7 dar i veckan, då tröttnar jag på en gång. Men jag ska börja med 2-3 dar i veckan och känner jag att det funkar men att jag kan mer, orkar mer, så kör jag på! Det blir mycket kondition men mest fokus på ben och rumpa samt mage. Och självklart ska jag träna med min bästa Bellis och första passet går av stapeln imorgon, kl 08.00. Så fastän det är Valborg och man ska vara ute och ränna i stan så tar jag ett sista glas vatten och kryper ner i sängen. Imorgon ska jag vara utvilad, klocka ringer 07.00!
 

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Lycka till!

Svar: Tack! Vi får se hur se hur de går =)
i huvudet på thåström

Kommentera här: