deluxehelg














Det har varit tomt här i helgen. Jag tog helt enkelt helg. När arbetspasset började mot sitt slut i fredags åkte jag och Frida hem till henne för lite käk och ett glas rosé. Sedan blev det pendeln in till Göteborg och siktet var Jerntorgets Brygghus. Några öl och skratt senare traskade vi bort mot Pustervik, Panda da Panda stod på schemat. Och vilken konsert! Är en Panda-fantast, hela lokalen skakade av allt hoppande och sjungande. Blev en tidig pendel hem!

I lördags mådde magen riktigt dåligt, har insett att jag antagligen inte tål öl.. Storstädade och dukade fram lite medans killarna hade svensexa och spelade paintball. Sedan blev de myskväll hos Frida. Cluedo, chips, Cola Zero och Noblesse i mängder. En lördag som det ska vara ;)

I söndags kände jag mig så bakfull fastän jag var nykter dagen innan. Plöjde igenom några avsnitt av 90210, sedan blev det gymmet med Bella och vilket pass! Bröst, armar och axlar blev det, var helt slut när jag kom hem..

Igår blev det också gym, körde ben, rumpa och mage. Kunde knappt ta mig fram till jobbet idag, antar att det är värre imorgon. Tur att det är rygg som gäller då, idag är det vilodag! 

Kommentarer:

1 Robex Lundgren:

mumms

Kommentera här: