DUE 5/3

Hej!

Har velat fram och tillbaka i några veckor om jag ska ta upp bloggandet igen eller om jag ska låta bli. Följer många gravidbloggar för tillfället, några är bekanta och några nya. Tycker det är roligt att följa då man själv är gravid så man kan få tips och idéer och bolla med övriga mammor/blivande mammor. Alla sitter på tips, information och berättelser som man kan dela med sig av till varandra. Man kan finna tröst, uppmuntran, pepp, kärlek, något jag tycker är helt fantastiskt!

Som ni kanske förstår så väntar vi bebis som har BF 5 mars 2017. Känns så  o v e r k l i g t. 
Igår gick jag in i v25. Tills för några veckor sedan så har det varit upp och ner. När hjärnspökerna sätter igång på kvällarna och man börjar oroa sig för något som man inte kan göra något åt, ja. Då är det jobbigt. Riktigt jobbigt. Men har en helt underbar barnmorska som stöttar mig hela vägen och en sambo som är helt otrolig. Just nu känner jag ingen oro och det känns mer och mer på riktigt nu. Nu när man har köpt lite bebis kläder, spjälsängen är monterad och ihopbyggd, babyskyddet och barnvagnen står på plats i bebisrummet.
Har t.o.m börjat känna henne sparka lite. Ja, ni hörde rätt. Dem påstår att det är en liten tjej som bor i magen. 
 
 
 

Kommentarer:

1 www.nouw.com/mawlien:

Åh så roligt att du har börjat blogga igen Johanna <3 Ser fram emot att få följa med på er resa :) Vi måste ses på en playdate när bebis är här <3 KRAMAR Malin

Svar: Sötnos! :) ska bli så rolig detta, alltid händer det något varje dag =) Hur mår ni? Hur är det med Adelina? Ja men självklart, hade varit så mysigt! Bloggar du fortfarande? Har du lösen du vill skicka till mig så jag kan gå in och läsa? <3 KRAMAR!
i huvudet på thåström

2 www.nouw.com/mawlien:

Visst är det mysigt :) Saknar att vara gravid! Mår du bra i graviditeten? :) Vi mår jätte bra tack :) Adelina växer så det knakar. Kan inte förstå att hon fyller 1 snart, tiden går så fort! Jag bloggar fortfarande :) Kan skicka lösenordet på meddelande på Facebook <3 Dock har jag inte uppdaterat på 2 veckor nu, man hamnar i små svackor ibland haha ;) KRAMAR <3

Kommentera här: