Goda besked

Godmorgon!

Det blev en sen kväll igår. Träffade tjejerna vid 19 för god mat på Tullen 8:2 i innerstaden, sedan traskade vi bort till bion och såg Fantastiska vidunder och var man hittar dem. Och jag som är ett jättestort Harry Potter-fan blev helt förälskad i filmen! Den kändes magisk, mysig, mystisk och spännande. 5 av 5 toast!

Tidigare var vi hos barnmorskan för att lyssna på bebis hjärtljud samt ta blodtryck och väga mig. Hade 145/85 i blodtryck så det började se bättre samt vägde exakt samma som jag gjort de senaste fyra veckorna, så barnmorskan var jättestolt (får man säga så?:P) över mig och tyckte att så som jag ätit och motinerat den senaste månaden ska jag fortsätta med, då kommer jag att håll min vikt. 
Man får helt enkelt unna sig ibland men äta med jämna mellanrum och mättande mat =) Bebis hjärtljud hittade vi på en gång med och vi fick lyssnade extra länge bara för att det var så mysigt! Åh, som vi längtar efter denna lilla tjej!
 
Och igår på bion hade hon lite party i magen, sprattlade runt och hade sig så jag kunde inte sitta still utan fick byta ställning var femte minut, men det var så himla mysigt och hon får gärna fortsätta =)
 
Idag väntas jobb, sedan städning och röjning hemma för imorgon kommer Catalina hit och vi ska gå på Jul på Liseberg på fredagen samt Håkan Hellström på lördagen. Blir tredje konserten för mig och Daniel iår.. Först New York när Catalina var med, sen Ullevi i somras och nu Skandinavium. Mäktigt! :) 
 
Hoppas ni får en mysig dag!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: