Regn, rusk och höstmörker

Hej!

Igår efter att jag lagat maten och vi ätit i soffan framför Lethal Weapon blev jag helt utslagen. Har varit så himla trött på sistone och jag vet inte om det beror på att jag bara tar en järntablett varannan dag eller om det allmänt beror på graviditeten, stressen eller höstmörkret? Men imorgon är en dag jag längtat efter länge, besök hos min barnmorska (träffar henne varannan vecka), tänkte då prata med henne lite och berätta hur jag mår och om jag behöver öka mitt intag av järntabletter igen. 

Kände även att foglossningen slog till hårt igår igen. När jag skulle resa mig från soffan låste sig överkroppen så jag gick som en gammal tant med käpp med böjd rygg och skrek ajajaj hela tiden, Daniel tyckte jag var något jobbig, haha.. Ska kolla upp detta med vattengympa, tror att det är något jag måste börja med..
 
Idag väntar jobb, sedan ska vi åka till Förenade bil i Möndal och hämtade ut vår nya bil som har kommit, som jag har längtat! Men mer om det senare, nu måste jag bege mig till jobbet! :)
 
Vad har ni för planer idag? :)

Kram!
 
 

Kommentera här: