Wapnös julmarknad

Godkväll!

Vi slocknade tidigt igår och var helt slut, men Zelda har legat med snuvig näsa och har snarkat hela natten, så jag vaknade kl 06, helt slut och med dålig sömn. Men vad gör man inte för sin favorittjej :)

Sandy kom över på kaffe vid lunch, så mysigt att få träffa henne lite! Vid 15 åkte jag, Catalina, Zelda och Jerker till Wapnös julmarknad. Så himla mycket folk, en miljon bilar och en miljon människor.. Men det var mysigt att gå runt och kolla på utställare, kika på julklappar och titta på saker till bebis. Fanns så många som sålde fårskinn som jag har suktat efter ett tag! Vill så gärna köpa en och ha i barnvagnen, den ger så mycket värme och man kan ha den i sängen, i vagnen, på soffan, på golvet - överallt! Ska önska mig en sådan i julklapp eller födelsedagspresent, men risken finns att jag köper den själv för att jag inte kan vänta :)

Jag och mina favorittjejer på julmarknad :) Avslutar med en magbild som var svår att få till ;) V25 (24+5)
 

Kommentera här: