don't wanna wake up

 
En lång dag på jobbet igår resulterade i en god räksallad som min favorit hade köpt till mig när jag kom hem. Vi kikade på Red med Bruce Willis och Morgan Freeman och sedan satte Daniel på Titanic, som för övrigt är både hans och min favoritfilm (haha). Men jag somnade såklart, eftersom att jag skulle träna imorse och har ett jätteproblem - sömnbrist. Träningen idag gick bra, till en början. Sedan gick det åt skogen. Körde ben, vader och rumpa. Första halvtimmen gick jättebra, höjde i vikter och kände efter lite i benen hur mycket jag orkade pressa. Sedan skulle jag fortsätta med vaderna, det började stråla och jag föll ihop på golvet. Upp igen, stretcha lite, känna efter. Jo men det kan nog gå.. Nej, det gick inte. Gjorde klart mina kickbacks i cable crossen, stretchade lite, sen fick det vara nog. Och ångesten ökade något kopiöst. Träningen var inte på min sida idag. På det igen imorgon. 

Kommentera här: