bortbjuden


Har känt mig så bitter och ledsen de senaste veckorna. Mycket som händer de kommande månaderna och man hinner hopplöst nog inte med att delta i allt heller och de gör mig så... Bitter. Därför var det otroligt mysigt att bli bortbjuden igår hem till O&S på lite mat och dryck! 

Det serverades kyckling i ugn med en god ostsås och färsk pasta och till de en väldigt god sallad med fetaost och vindruvor i. Hur mycket det gick i PP? Ingen aning. Men hade 18 kvar då jag visste att vi var bortbjudna så de räckte gott och väl :)

Starx servar min man en god pannkaksfrukost och jag står för slla tillbehören! (Glass, nutella, sylt, socker, frukt) 😂 men han har ett jättebra recept och gör pannkakorna tunna, så dom blir billiga för mig. Desto värre för tillbehören, då får jag skylla mig själv ☺️


Kommentera här: