sol och 13 grader




Vaknade upp pigg och glad, såg att det var jättefint väder ute och helt stilla, perfekt att promenera till jobbet. En vi åkte till Thailand så gick jag till och från jobbet varje dag, vare sig det snöade, haglade, blåste eller var sol. Men sen vi kom hem så har jag blivit så slapp, vilket jag ogillar starkt. Alltid massa saker inplanerade så känner att jag inte kommer till ro riktigt..

Men imorse packade jag väskan med kläder och frukost och traskade bort med träningskläder på. Väl på plats så ska jag byta om och letar förtvivlat efter mina strumpbyxor.. 😱 jag hade kjol och linne, men koftan låg hemma på sängen och likaså strumpbyxorna.. Känner mig mer än naken, haha! Längtar tills klockan blir halv fem så jag kan byta om till träningskläder igen ;) 

Kommentera här: