Back on track

Har varit helt ur fokus och kände att jag verkligen behövde en paus. Inga måsten, inga krav. Jag fick göra precis vad jag ville, hur jag ville och när jag ville. Har varit helt ur fokus vad det gäller Viktväktarna under sommaren också. Appen slutade fungera, ett glas rosé till maten var ett måste, drinkar ute på terassen gick inte att förbjuda. Ja, jag var helt enkelt tvungen att njuta av livet lite. Men efter ett tag åkte jag på en riktig förkylning med feber och frossa i flera dagar. Och efter ett psykbryt några veckor innan där jag var sängliggandes i två dagar och borta från jobbet så kände jag att det var dags att göra något åt saken. Så för en vecka sedan började jag igen och det tog ett tag innan jag kom in i det. Jag var hungrig konstant, åt för dyra frukostar, var sugen på socker hela tiden och det enda jag tänkte på var att frossa. Men nu känna det som att jag hittat rätt och kommit i balans. Kvällens middag blev följande; 



Kycklingfilé fylld med fetaost, ugnsrostad färskpotatis, tomat, haricots verts och vitlökssås gjord på kvarg. Allt som allt 9pp. 👌

Förhoppningsvis är jag på fötterna igen och jag hoppas att jag kommer hinna med 2-3 uppdateringar per dag. 

Puss!

Kommentera här: