en lättare måltid







För ovanlighetens skull så var jag väldigt pepp på träning efter jobbet. En bra arbetsdag, torsdag och humöret på topp så traskade jag in på fitness24seven. Kom inte längre än till Slussen, inlåst mellan två dörrar på 1x1m. Mitt fingeravtryck ville inte fungerar... Efter fem minuter med stånkande och pustande och en obemannad reception så kom jag igenom. Jag hade då inte sätt att lokalen var helt fylld och att den närmsta sektionen stod och gapa mot mig med öppen mun, helt förvånade över att jag inte kom ur...

Började med uppvärmning:
7 minuter gång på 6,1 i hastighet och 3 incline
3 min löp på 7,5 i hastighet och 0 incline

Övningar:
Vertical row
4x12 32kg
Chest press
3x12 20kg
Rotary torso 
2x12 på varje sida 20kg, 1x12 på varje sida 25 kg 
Abdominal (mage framåt)
3x12 23kg
Abductorer (insida/utsida lår)
3x12 på varje 27kg
Kettlebell mage
2x12 8kg, 1x12 12kg på varje sida 
Triceps med rep
3x12 16kg
Squats på bänk
3x10 3kg varje hantel
3x10 2kg varje hantel
3x10 egen vikt

Stretching i 10 minuter

Var helt död efteråt.. 😅 skulle handla mat efter träningen så tog min mellis i bilen. Vaniljkvarg med banan, 2pp.

Hur gott är inte de då? Var väldigt anti kvarg innan för det var så stramt och smakade så beskt. Men ville verkligen ge de ett försök och ju mer man åt desto godare blev de. Tycker det är hur gott och mättande som helst, bra alternativ till en lättare frukost/lunch eller mellanmål. Vad tycker ni om kvarg? För/nackdelar? 

Kommentera här: