en bättre lördag

 
 
 
 
 
 
Startade ledigheten igår med att riva av ett hårt benpass med Bellis på 1,5h gör att sedan åka in till Göteborg med Daniel och Frida. Mötte upp Alex på John Scotts för en god burgare och två öl. Efter det traskade vi bort till Gamla Ullevi och mötte upp Kalle på Sektion 23. Det var sol, fint väder, härlig stämning och röd dag men ändå hade vi bara 3012 personer som var på plats. Men det spelade ingen roll, för vi körde över dom ändå. 2-1 till oss och Gais fick 3 välförtjänta poäng! 
 
För att fira segern traskade vi tillbaka till John Scotts där Josefine slöt upp och ytterligare några öl serverades. Avslutade kvällen på Skål (som för övrigt är de mysigaste stället jag varit på) innan vi tog pendeln hem. Gick ingen taxi när vi kom fram heller så jag och Daniel traskade hem och där fick jag några intjänade PP efter allt slöseri under kvällen ;) Har skrivit in ALLT i appen också. Blev väldans massa minus men hade glömt lägga in träningen.. Så nu är den på plus igen ;)
 
Har sån jäkla träningsvärk idag så jag kan knappt gå.. Så ikväll vankas bio med min kärlek, Run all night med Joel Kinnaman(!!!!). Kan inte bli en bättre lördag. ❤️

Kommentera här: