Bebiskläder

Godmorgon!
 
igår när jag kom hem från jobbet började jag  vika alla bebiskläder som jag tvättat upp och fått av min fina vän Anna, som hon har haft till sina twins. Två papperskassar med barnkläder kan se lite ut när man ser det framför sig, men jag tror det blev fem fyllda maskiner att tvätta eftersom att allt är så smått och det fick plats hur mycket som helst i maskinen, haha. När Daniel kom hem  och skulle hänga upp den vita tvätten med små, små strumpor och mössor blev han helt pirrig och ville att vår bebis skulle komma snart. Tänk vad lite bebiskläder kan göra med en! :) 
 
igår gjorde jag även en enkel,  lätt och riktigt god laxsoppa. Soppa är nog något av det godaste jag vet, allt från kött till vegetarisk. Helst ska den vara fyllig också och inte så vattnig!  Tror jag ska köra på lite mer soppa nu till vintern då det är smart att koka upp och ha matlådor i frysen! :)
 
Denna bestod av Keldas Toscana tomatsoppa, grädde, potatis, morötter, lök och lax! 
 
Nu väntas jobb till halv fem, och sen tar jag tåget ner till Halmstad och myser med familjen över helgen! 
 
Kram
 
 
 

Kommentera här: